Oferujemy dostawy na dowolnie wskazany adres, nie tylko na terenie Polski. Po indywidualnych uzgodnieniach – także do innych państw.
Współpracujemy z wieloma przewoźnikami na terenie Polski – m.in. DPD, INPOST, RABEN, DHL.
Zakupiony towar otrzymasz w terminie określonym przy produkcie*, liczonym od otrzymania od Ciebie przelewu lub od chwili wybrania przez Ciebie przesyłki za pobraniem.

Jako jedyna firma w Polsce połączyliśmy swoją bazę produktową z naszymi głównymi dostawcami, firmą HENDI, FINEDINE oraz GRAFEN dzięki temu każdy produkt widoczny jest w realnym dostępnym stanie,co pozwoli uniknąć nieporozumień na etapie wyboru odpowiedniego sprzętu.
Jeśli któryś z przedmiotów jest chwilowo nie dostępny, nic strasznego, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy a sprawdzimy czas dostawy.


Produkty marki HENDI, można odebrać osobiście w miastach: ŁÓDŹ, WARSZAWA, GDAŃSK,POZNAŃ, WROCŁAW, KALISZ, KATOWICE po wcześniejszym zamówieniu lub sprawdzeniu dostępności w danym punkcie.
Odbiór w sklepach stacjonarnych jest darmowy, po wcześniejszym zakupie w naszym sklepie internetowym.
Procedura zakupowa z odbiorem osobistym:
- sprawdzenie dostępności (kod produktu) w punkcie stacjonarnym (najszybciej kontakt telefoniczny - numery do punktów: https://www.hendi.pl/sklepy-firmowe),
- zakup w naszym sklepie - dodanie do koszyka - szybkie płatności PRZELEWY24
- odbiór zamówienia w wybranym punkcie

lub zamów przez sklep z dostawą pod wskazany adres -  darmowa dostawa produktów HENDI powyżej 150zł przy przedpłacie. Wysyłka następuje z głównego magazynu lub sklepów partnerskich.

Zamówienia powyżej 1000 zł netto realizujemy nieodpłatnie -  dla pozostałych koszt dostawy jest stały i wynosi:
-19zł przedpłata 
-25zł pobranie

Wyjątkiem są meble ze stali nierdzewnej oraz produkty gabarytowe. Dostawa wyliczana jest automatycznie przy dodaniu produktów do koszyka.
W przypadku mebli ze stali nierdzewnej - darmowa dostawa obowiązuje powyżej 3000zł NETTO.

Każdą przesyłkę z naszego sklepu powinieneś sprawdzić podczas dostawy, przy kurierze. Zwróć uwagę czy nie jest uszkodzona i czy zawartość jest zgodna ze złożonym zamówieniem. Ewentualne uszkodzenia lub niezgodności spisane w formie protokołu, będą dla nas podstawą do uznania reklamacji. Niesporządzenie protokołu szkody przy kurierze skutkować może z utratą możliwości do zwrotu towaru.

*szacowany czas realizacji zamówienia, w chwili gdy termin może się wydłużyć klient zostanie o tym poinformowany